سامانه مدیریت نظرسنجی، یک سامانه تحت وب با پنل مدیریتی قدرتمند است که امکان ایجاد، مدیریت و نظارت بر نظرسنجیها را بهصورت الکترونیک مهیا میسازد. خروجی این سامانه علاوه بر گزارشات آماری و تحلیلی میتواند در سایر نرمافزارها از جمله EXCEL جهت تجزیه و تحلیل مورد استفاده قرار بگیرد. بدینمنظور پس از نیازسنجی، امکانسنجی و ساخت محصول، عملکرد این سامانه میتواند بهعنوان یک خدمت در قالب نظرسنجی آنلاین با قابلیت دسترسی همهوقت و همهجا به سازمان ارائه گردد. ویژگی شاخص این سامانه، نظارت آنلاین مدیران بر نحوه اجرای نظرسنجیها توسط اپراتورها و مخاطبین و همچنین خروجی جهت تحلیل و ایجاد نمودارهای آماری است.
از مهمترین مزایای این سامانه میتوان به موارد زیر را اشاره داشت:
ارزیابی سازمان از طریق بازخورد مشتریان و مخاطبین سازمان
برنامهریزی دقیق از طریق شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
صرفه جويی وکاهش هزینههای خدمترسانی و نگهداری
عدم نیاز به فضای گسترده فیزیکی برای آرشیو محتوا
کنترل بهتر بر کار، به خاطر تقسیم کمتر نیروی کار
موثر بودن سازمان از طریق استفاده بهینه از منابع اطلاعاتی
فعالیتهای غیرمولد مانند بایگانی سنتی، نگهداری فیزیکی اسناد و... کمتر میشود
افزایش رضایتمندی مخاطبان
دسترسی به کل محتوا در هر زمان و هر مکان
قابلیت دسترسی راحت و سریع در کل سامانه
کيفيت بالا با اتکا به قابليتهای نوین توسعه سیستم
سرعت و مداومت نظرسنجی
ارتباط سریعتر و موثر با مخاطبین و ...
برخی از مشخصات، امکانات و ویژگیهای کلی، سیستمی و کارکردی سامانه:
توسعه سیستم و شخصیسازی آن مطابق با امکانات موجود و نیازهای سازمان
کنترل پنل قوی، جهت مديريت نرمافزار نظرسنجی
قابلیت ایجاد و مدیریت نظرسنجیهای جدید در قالب پروژه
تعیین نحوه اجرای نظرسنجی از طریق اپراتورها (تلفنی) و یا خود مخاطبین از طریق سایت
افزودن مخاطبین سازمان به سامانه از طریق فایل EXCEL جهت اجرای هر نظرسنجی
درج سوالات جدید یا استفاده از سوالات پیشین در پروژه
امکان ايجاد کتابخانه سوالها جهت استفادههای مکرر در ايجاد نظرسنجیها
امکان افزودن نوع سوال و الویتبندی سوالات نظرسنجی
امکان افزودن گزینه جدید برای سوال
پنل ایجاد سوالات مرتبط و فریز شدن سوالات
کنترل همزمان فرایند نظرسنجی و کارکرد اپراتورهای تماس
قابلیت گزارشگیری (روزانه، به تفکیک شهر و ...)
قابلیت ارسال خروجی گزارش بهصورت فایل اکسل
قابلیت کاربری آسانتر برای اپراتورهای تماس به صورت داینامیک
توانایی انجام نظرسنجیهای فوری
قابلیت استفاده بر روی دستگاههای مختلف با ابعاد و پلت فرمهای مختلف (Responsive) و...
مدیریت کاربران در سه سطح مدیر، کاربر عادی، کاربر عامل فروش
مدیرت ورود براساس آخرین تکنولوژی مایکروسافت
مدیریت پروفایل و تغییر رمز عبور
فیلتر نظرسنجی براساس استان و شهرستان
مدیریت تخصیص گروه مخاطبین به هر کاربر
تعیین وضعیتهای نظرسنجی و تعداد هر وضعیت (در حال انتظار، عدم پاسخگویی و ...)
مدیرت نقشهای سیستم و مدیریت عاملین فروش
بارگزاری مخاطبین و کاربران عامل فروش از طریق فایل اکسل
مدیریت مخاطبین و قابلیت حذف، افزودن و ویرایش مشترک
امکان جستجوی مخاطب براساس کد، استان وشهر
تعیین نوع پروژه و مدیریت آن
تعریف پروژه و مدیریت آن
تعریف نظرسنجی برای هر پروژه
تعیین حد نصاب نظرسنجی (تعداد نظرسنجیهای انجام شده جهت اتمام یک نظرسنجی)
ثبت تمامی بروزرسانیهای سیستم
درج سوالات بهصورت نامحدود
درج سوال به دو صورت تک جوابی و چند جوابی
ثبت بانک گزینهها و تخصیص پویای گزینهها به هر سوال (امکان حذف و افزودن)
امکان تعیین ترتیب سوالات
امکان درج سوالات مرتبط باتوجه به پاسخ انتخاب شده از سمت کاربر
امکان کپی نظرسنجی در دو حالت با مخاطبین یا بدون مخاطبین
براي سازمان نياز به يک ابزار نظرسنجي با قابليت پياده سازي روي سرورهاي داخلي سازمان داريم.آيا اين امکان در نرم افزار شما موجود است؟ لطفا براي ارائه پروپوزال با من تماس بگيريد.
پاسخ مدیر سایت
با سلام
بله امکان نصب سامانه بر روی اینترانت داخلی وجود دارد