menusearch
rasanehsaz.ir

چرا سامانه سیستم ساز آریو از سایر نرم‌ افزارهای مشابه بهتر است؟

۱۴۰۱/۶/۸ سه شنبه
(3)
(0)
چرا سامانه سیستم ساز آریو از سایر نرم‌ افزارهای مشابه بهتر است؟
چرا سامانه سیستم ساز آریو از سایر نرم‌ افزارهای مشابه بهتر است؟

چرا سامانه سیستم ساز آریو از سایر نرم‌‎افزارهای مشابه بهتر است؟


امروزه با اندکی جستجو در فضای مجازی، نرم افزارهای BPMS بسیاری را میتوان یافت. وجود این حجم از شرکت‌های فروشنده و یا تولید کنندۀ نرم افزار BPMS، کار انتخاب یک ابزار مناسب را بسیار سخت می‌نماید. پس چگونه یک انتخاب درست و هوشمندانه انجام دهیم و سامانه‌ای را انتخاب کنیم که بتواند بطور کامل نیازهای ما را پوشش دهد؟ انتخاب اشتباه باعث میشود تا در آینده، هنگام نیاز به امکانات جدید و پشتیبانی محصول، به مشکلات جدی بربخوریم و در نهایت مجبور شویم سامانه دیگری را انتخاب نموده و در این بین زمان و هزینه گزافی را هدر دهیم.


یکی از نکات مهمی که محصول دانش بنیان سیستم ساز آریو (BPMS، فرم ساز و موجودست ساز، گزارش ساز، هوش تجاری) را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌نماید، تولید این نرم افزار توسط متخصصان مجموعه رسانه ساز دانش و بصورت کاملا بومی است. تجربۀ سالها مطالعه و تحلیل سیستم‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون ما را به بینشی رساند که قادر به تولید قویترین نرم افزار BPMS و سیستم ساز بومی و ایرانی شدیم که دانش بنیان بوده و از سرعت و انعطاف بسیار بالایی برخوردار است.


نقطة قوت دیگر نرم‌افزار سیستم ساز آریو، درک عمیق متخصصین ما از نیازهای سازمانها و بنگاه‌های داخلی و حمایت در روال تحلیل و مستندسازی فرآیندهای آنها است که عملا سرعت بهره برداری از ابزار را بالا می‌برد. اما نکته آخر اینکه ما با شرکت‌هایی که تنها اپراتور و کاربر BPMS های خارجی هستند تفاوت بسزایی داریم؛ چرا که ما خودمان تجربه طراحی موتور نرم افزار BPMS را داریم و با چابکی بالا می‌توانیم پیچیده ترین و درهم تنیده ترین فرآیندهای شما را تحلیل و طراحی کنیم و این تجربه را به کارشناسان شما نیز منتقل نماییم.


از آنجا که کلیه بخش‌ها و موتورهای سیستم ساز آریو توسط متخصصین شرکت رسانه ساز دانش که دانش و تجربه بالایی را دارند طراحی و تولید شده است که یک BPMS و سیستم ساز کاملاً ایرانی و دانش بنیان است، لذا به اذعان مشتریان بزرگی که از این سامانه استفاده می‌کنند، این سامانه قدرتمند ترین و منعطف ترین ابزار در کشور است که استفاده از آن بسیار آسان بوده و با ماژول های قدرتمندی که در آن تعبیه گردیده است، ساخت یک فرآیند یا یک سیستم اطلاعاتی و عملیاتی حرفه ای را در کمترین زمان ممکن و بشکل حرفه‌ای میسر میسازد.

 

از طرفی با توجه به اینکه نیازمندی های سازمان‌های ایرانی فعال در حوزه های مختلف در این محصول به صورت ویژه‌ای لحاظ گردیده است، مشتریان بدون هیچ گونه نگرانی و دلواپسی از آینده می‌توانند فرایندهای خود را در این سامانه تولید و راهبری کنند. ذکر این نکته لازم است که هیچ شرکتی نمی‌تواند ادعا کند که سامانه‌ای طراحی کرده که همه چیز را پوشش می‌دهد. نکته قابل توجه این است که شرکت تولید کننده با بازخوردی که از مشتری می‌گیرد بتواند در زمان مناسب پاسخ گوی نیازهای جدید مشتریان باشد و این فقط توسط شرکت‌هایی که خودشان تولید کننده BPMS هستند قابل انجام است، لذا خرید ابزارهای مبتنی بر BPMS های خارجی ریسک بالایی را چه از لحاظ امنیت و چه از لحاظ پشتیبانی برای سازمان‌ها به همراه خواهد داشت.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر
محمد یادگاری
یکشنبه دهم مهر ۰۱
پاسخ
(1)
()
سلام آيا سيستم ساز آريو به صورت همزمان سامانه تحت ويندوز و وب توليد مي‌کند؟
پاسخ مدیر سایت
سلام دوست عزیز بله سامانه سیستم ساز و گزارش ساز آریو ابزاری است که به صورت همزمان سامانه تحت وب و ویندوز تولید می‌کند. جهت اطلاعات بیشتر به لینک https://rasanehsaz.ir/system-builder مراجعه نمایید.