menusearch
rasanehsaz.ir

رسانه ساز در یک نگاه

(4)
(0)
رسانه ساز در یک نگاه
     

 

‌در دهه‌ اخير فناوری اطلاعات‌ علاوه‌ بر خودکارسازی ادارات‌ و توسعه ‌ادارات‌ بی‌کاغذ، سازمان‌های مجازی، سازمان‌های ديجيتالی، تجارت‌ الکترونيکی، بانکداری الکترونيکی، شهر الکترونيکی و دولت‌ الکترونيکی، مفاهيمی ازقبيل‌ مديريت‌ دانايی و منابع‌ اطلاعاتی و فراتر از همه‌ زندگی الکترونيکی(E-LIFE) را بيش‌ از پيش‌ مطرح‌ و قابل‌ دستيابی ساخته‌ است. ‌دوران‌ جديد که‌ عصر اطلاعات‌ و دانايی معروف‌ شده‌ است، نويد دهنده‌ جهانی نو با شيوه‌های نوين‌ به‌کارگيری اطلاعات‌ و دانش‌ است.

در همین راستا شرکت مهندسی نرم‌افزار رسانه ساز دانش با بهره گيری از نيروهای متخصص و خبره و با بيش از بیست سال تجربه و فعاليت در زمينه‌های امکان سنجی، طراحی، ساخت و راه اندازی سيستم‌های مکانيزه و بسته‌های نرم افزاری، سامانه‌های تحت وب، طراحی و توليد محتوای الکترونیکی آموزشی و نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای و نشر الکترونیک، آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمينه‌های تدوين و بهبود روش‌ها و سيستم‌ها و همچنین خدمات نرم‌افزاری است.

دپارتمان نشر الکترونیک و تولید نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای این شرکت، با به کارگیری قوی‌ترین ابزارها و سامانه‌های تولید و انتشار محتوا، بی رقیب در تولیدات نشرالکترونیک از قبیل، ساخت و مدیریت کتابخانه مجازی، آرشیو اسناد مجازی، ساخت کتب و نشریات الکترونیک، تولیدات چندرسانه‌ای در بسترهای مختلف ویندوز، وب، موبایل و تبلت است. این دپارتمان تا کنون بیش از 10.000 نسخه کتب و نشریات گوناگون را دیجتایز و به صورت الکترونیک در بسترهای نرم‌افزاری منتشر نموده است.