menusearch
rasanehsaz.ir

خدمات طراحی سایت و محتوای دیجیتال

(3)
(0)
خدمات طراحی سایت و محتوای دیجیتال

طراحی سایت و محتوای دیجیتال

خدمات طراحی سایت

 

یکی دیگر از خدمات نرم‌افزاری شرکت رسانه ساز دانش، طراحی و توسعه سایت است. طراحی سایت از طراحی گرافیکی ظاهر سایت گرفته تا سئو و بهینه سازی سایت توسط تیم مجرب شرکت رسانه ساز دانش انجام می‌گردد.
انواع سایت‌های شرکتی، شخصی، معرفی، فروشگاه اینترنتی، پرتال و... با بهره‌گیری از بروزترین تکنولوژی‌های طراحی سایت به همراه بهترین خدمات جانبی طراحی سایت نظیر بهینه سازی سایت، امنیت سایت، طراحی لوگو و محتوای بصری، خدمات هاستینگ به‌صورت کاملاً حرفه‌ای و ریسپانسیو و سازگار با تمامی مرورگرها و نمایشگرها با ضمانت یکساله و ده سال خدمات پس از فروش توسط تیم متخصص شرکت انجام می‌گردد.

در دنیای دیجیتال امروزی، داشتن یک طراحی سایت کافی نیست. وب سایت شما باید متمایز از دیگران باشد، محتوای وب سایت شما باید جذاب، بروز و به‌طور مستمر در حال تغییر و اضافه شدن باشد تا مخاطبان شما را درگیر کند و به بازدیدکنندگان اجازه دهد تا به‌راحتی تشخیص دهند که می‌خواهید چه کاری انجام دهید.
پشتیبانی محتوایی سایت، از دیگر خدماتی است که تیم محتوایی رسانه ساز دانش به عهده می‌گیرد و خیال شما را از بابت، به‌روز بودن اخبار، مقالات، محصولات، خدمات و دیگر حوزه‌های محتوایی سایت آسوده می‌کند.

 

برخی از نمونه کارهای انجام شده

 

 

سایت عطر نهال

 

تولید محتوای مخاطب محور سایت


پشتیبانی محتوایی سایت از دیگر خدماتی است که تیم محتوایی رسانه ساز دانش به عهده می‌گیرد و خیال شما را از بابت، به‌روز بودن اخبار، مقالات، محصولات، خدمات و دیگر حوزه‌های محتوایی سایت آسوده می‌کند.
تیم محتوایی رسانه ساز دانش، قادر است محتوای تخصصی در کلیه زمینه‌ها و در ارتباط با تمامی مشاغل را با کمترین هزینه ممکن و در کمترین زمان قابل تولید و ارائه نماید.

 محتوای تخصصی در کلیه زمینه‌ها

 

طراحی موشن گرافیک


شرکت رسانه ساز دانش با به کارگیری گرافیست‌های خبره و متخصصین موشن گرافیک، خدمات موشن گرافیک و انیمیشن را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه ممکن برایتان مهیا نموده است.

 

تولید پادکست

 

تولید محتوای صوتی یا پادکست با استفاده از گویندگان "صدا مخملی" و گوینده‌های صدا آشنا از سراسر کشور با هر زبان و گویشی و با کمترین هزینه ممکن، از خدمات محتوایی خاصی است که شرکت رسانه ساز دانش برای شما مهیا می‌سازد.

تولید محتوای صوتی و پادکست

 

مدیریت اکانت و تبلیغات در اینستاگرام

 

رسانه ساز دانش بر روی مدیریت اکانت و تبلیغ در اینستاگرام متمرکز شده است، شما می‌توانید ایده پردازی، تولید محتوا، درج، طراحی و اجرای کمپین تبلیغاتی اینستاگرام و همچنین مدیریت اکانت اینستاگرام را به ما بسپارید و صرفاً سیستم فروش و دلیوری خود را پاسخگو باشید. بستری برایتان مهیا کرده‌ایم تا با کمترین هزینه ممکن بیشترین بهره‌وری از تبلیغات در اینستاگرام را داشته باشید.

مدیریت اکانت و تبلیغات در اینستاگرام

 

دیتا اینتری (ورود اطلاعات)

 

رسانه ساز دانش با به کارگیری تیم محتوا گذار و ویراستاری باتجربه، تایپ و ورود اطلاعات را در حوزه‌های ورود اطلاعات سایت و نرم افزار، کتب و مقالات و ... باسرعت، دقت و نظمی بی‌نظیر با کمترین هزینه ممکن مهیا سازد.


دیتا اینتری

طراحی و توسعه سایت در رسانه ساز دانش ، طراحی گرافیکی ظاهر سایت در رسانه ساز دانش ، سئو و بهینه سازی سایت توسط تیم مجرب شرکت رسانه ساز دانش ، انواع سایت‌های شرکتی ، شخصی ، معرفی ، فروشگاه اینترنتی ، انواع سایت‌های شرکتی ، شخصی ، معرفی ، فروشگاه اینترنتی ، انواع سایت‌های شرکتی ، شخصی ، معرفی ، فروشگاه اینترنتی ، پرتال ، بروزترین تکنولوژی‌های طراحی سایت ، بهترین خدمات جانبی طراحی سایت ، بهینه سازی سایت ، امنیت سایت ، طراحی لوگو و محتوای بصری ، خدمات هاستینگ به‌صورت کاملاً حرفه‌ای ، ریسپانسیو و سازگار با تمامی مرورگرها و نمایشگرها ، ضمانت یکساله و ده سال خدمات پس از فروش ، پشتیبانی محتوایی سایت ، تولید محتوای تخصصی در کلیه زمینه‌ها ، طراحی موشن گرافیک ، خدمات موشن گرافیک و انیمیشن را با بالاترین کیفیت ، تولید محتوای صوتی یا پادکست ، تولید محتوای صوتی یا پادکست با هر زبان و گویشی ، مدیریت اکانت و تبلیغات در اینستاگرام ، با کمترین هزینه سایت بسازید ، بیشترین بهره‌وری از تبلیغات در اینستاگرام ، تایپ و ورود اطلاعات ،