معرفی سامانه مدیریت نظرسنجی
سامانه مدیریت نظرسنجی، یک سامانه تحت وب با پنل مدیریتی قدرتمند می باشد که امکان ایجاد، مدیریت و نظارت بر نظرسنجی ها را به صورت الکترونیک مهیا می سازد. خروجی این سامانه علاوه بر گزارشات آماری و تحلیلی میتواند در سایر نرم افزارها از جمله EXCEL جهت تجزیه و تحلیل مورد استفاده قرار بگیرد. بدین منظور پس از نیاز سنجی، امکان سنجی و ساخت محصول، عملکرد این سامانه میتواند بعنوان یک خدمت در قالب نظرسنجی آنلاین با قابلیت دسترسی همه وقت و همه جا به سازمان ارائه گردد. ویژگی شاخص این سامانه، نظارت آنلاین مدیران بر نحوه اجرای نظر سنجی ها توسط اپراتورها و مخاطبین و همچنین خروجی جهت تحلیل و ایجاد نمودارهای آماری می باشد.
از مهم ترین مزایای این سامانه می توان به موارد زیر را اشاره داشت:
- ارزیابی سازمان از طریق بازخورد مشتریان و مخاطبین سازمان
- برنامه ریزی دقیق از طریق شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
- صرفه جويي وکاهش هزینه های خدمت رسانی و نگهداری
- عدم نیاز به فضای گسترده فیزیکی برای آرشیو محتوا
- کنترل بهتر بر کار، به خاطر تقسیم کمتر نیروی کار
- موثر بودن سازمان از طریق استفاده بهینه از منابع اطلاعاتی
- فعالیتهای غیرمولد مانند بایگانی سنتی، نگهداری فیزیکی اسنادو... کمتر می شود
- افزایش رضایت مندی مخاطبان
- دسترسی به کل محتوا در هرزمان و هرمکان
- قابلیت دسترسی راحت وسریع در کل سامانه
- كيفيت بالا با اتكا به قابليتهاي نوین توسعه سیستم
- سرعت و مداومت نظرسنجی
- ارتباط سریعتر و موثر با مخاطبین و ...
برخی از مشخصات، امکانات و ویژگی های کلی، سیستمی و کارکردی سامانه :
- توسعه سیستم و شخصی سازی آن مطابق با امکانات موجود و نیاز های سازمان
- كنترل پنل قوي، جهت مديريت نرم افزار نظرسنجي
- قابلیت ایجاد و مدیریت نظرسنجی های جدید در قالب پروژه
- تعیین نحوه اجرای نظر سنجی از طریق اپراتور ها (تلفنی) و یا خود مخاطبین از طریق سایت
- افزودن مخاطبین سازمان به سامانه از طریق فایل EXCEL جهت اجرای هر نظرسنجی
- درج سوالات جدید یا استفاده از سوالات پیشین در پروژه
- امكان ايجاد كتابخانه سوالها جهت استفاده هاي مكرر در ايجاد نظرسنجي ها
- امکان افزودن نوع سوال و الویت بندی سوالات نظرسنجی
- امکان افزودن گزینه جدید برای سوال
- پنل ایجاد سوالات مرتبط و فریز شدن سوالات
- کنترل همزمان فرایند نظر سنجی و کارکرد اپراتورهای تماس
- قابلیت گزارش گیری (روزانه، به تفکیک شهر و ...)
- قابلیت ارسال خروجی گزارش به صورت فایل اکسل
- قابلیت کاربری آسانتر برای اپراتورهای تماس به صورت داینامیک
- توانایی انجام نظر سنجی های فوری
- قابلیت استفاده بر روی دستگاه های مختلف با ابعاد و پلت فرم های مختلف (Responsive) و...
- مدیریت کاربران در سه سطح مدیر،کاربر عادی،کاربر عامل فروش
- مدیرت ورود بر اساس آخرین تکنولوژی مایکروسافت
- مدیریت پروفایل و تغییر رمز عبور
- فیلتر نظرسنجی بر اساس استان و شهرستان
- مدیریت تخصیص گروه مخاطبین به هر کاربر
- تعیین وضعیت های نظرسنجی و تعداد هر وضعیت (در حال انتظار،عدم پاسخگویی و ......)
- مدیرت نقش های سیستم و مدیریت عاملین فروش
- بارگزاری مخاطبین و کاربران عامل فروش از طریق فایل اکسل
- مدیریت مخاطبین و قابلیت حذف ،افزودن و ویرایش مشترک
- امکان جستجوی مخاطب بر اساس کد ،استان وشهر
- تعیین نوع پروژه و مدیریت آن
- تعریف پروژه و مدیریت آن
- تعریف نظرسنجی برای هر پروژه
- تعیین حد نصاب نظرسنجی (تعداد نظر سنجی های انجام شده جهت اتمام یک نظرسنجی)
- ثبت تمامی بروزرسانی های سیستم
- درج سوالات به صورت نامحدود
- درج سوال به دو صورت تک جوابی و چند جوابی
- ثبت بانک گزینه ها و تخصیص پویای گزینه ها به هر سوال (امکان حذف و افزودن)
- امکان تعیین ترتیب سوالات
- امکان درج سوالات مرتبط با توجه به پاسخ انتخاب شده از سمت کاربر
- امکان کپی نظرسنجی در دو حالت با مخاطبین یا بدون مخاطبین
- امکان گزارش گیری به دو صورت ستونی و pivot
- امکان برگزاری نظرسنجی برای عاملین فروش، شعب، نمایندگی ها و... بصورت آنلاین
- تنظیم محل نمایش نظرسنجی در صفحه
- تنظیم ترتیب نمایش نظرسنجی ها و یا گزینه ها
- درج توضیحات برای هر نظرسنجی
- درج سوالات توسط ویرایشگر متن پیشرفته
- امکان ایجاد گزینه ها به تعداد نامحدود
- تنظیم تعداد پیش فرض برای هر گزینه
- امکان تنظیم دفعات شرکت در نظرسنجی توسط هر کاربر
- شمارش آرا به صورت خودکار
- نمایش نتیجه آرا به صورت درصد و یا نمودار گرافیکی
- نمایش تعداد رای دهندگان
- ذخیره تمام سئوالات و پاسخ ها در سامانه