انتخاب سبک نمایش :

سبک عادی سبک وسیع

سامانه مدیریت نظر سنجی نگاه

معرفی سامانه مدیریت نظرسنجی

سامانه مدیریت نظرسنجی، یک سامانه تحت وب با پنل مدیریتی قدرتمند می باشد که امکان ایجاد، مدیریت و نظارت بر نظرسنجی ها را به صورت الکترونیک مهیا می سازد. خروجی این سامانه علاوه بر گزارشات آماری و تحلیلی میتواند در سایر نرم افزارها از جمله EXCEL جهت تجزیه و تحلیل مورد استفاده قرار بگیرد. بدین منظور پس از نیاز سنجی، امکان سنجی و ساخت محصول، عملکرد این سامانه میتواند بعنوان یک خدمت در قالب نظرسنجی آنلاین با قابلیت دسترسی همه وقت و همه جا به سازمان  ارائه گردد. ویژگی شاخص این سامانه، نظارت آنلاین مدیران بر نحوه اجرای نظر سنجی ها توسط اپراتورها و مخاطبین و همچنین خروجی جهت تحلیل و ایجاد نمودارهای آماری می باشد.

 

از مهم ترین مزایای این سامانه می توان به موارد زیر را اشاره داشت:

  • ارزیابی سازمان از طریق بازخورد مشتریان و مخاطبین سازمان
  • برنامه ریزی دقیق از طریق شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان
  • صرفه جويي وکاهش هزینه های خدمت رسانی و نگهداری
  • عدم نیاز به فضای گسترده فیزیکی برای آرشیو محتوا
  • کنترل بهتر بر کار، به خاطر تقسیم کمتر نیروی کار  
  • موثر بودن سازمان از طریق استفاده بهینه از منابع اطلاعاتی
  • فعالیتهای غیرمولد مانند بایگانی سنتی، نگهداری فیزیکی اسنادو... کمتر می شود
  • افزایش رضایت مندی مخاطبان
  • دسترسی به کل محتوا در هرزمان و هرمکان
  • قابلیت دسترسی راحت وسریع در کل سامانه
  • كيفيت بالا با اتكا به قابليتهاي نوین توسعه سیستم
  • سرعت و مداومت نظرسنجی
  • ارتباط سریعتر و موثر با مخاطبین و ...

 

برخی از مشخصات، امکانات  و ویژگی های کلی، سیستمی و کارکردی سامانه :

  • توسعه سیستم و شخصی سازی آن مطابق با امکانات موجود و نیاز های سازمان
  • كنترل پنل قوي، جهت مديريت نرم افزار نظرسنجي
  • قابلیت ایجاد و مدیریت نظرسنجی های جدید در قالب پروژه
  • تعیین نحوه اجرای نظر سنجی از طریق اپراتور ها (تلفنی) و یا خود مخاطبین از طریق سایت
  • افزودن مخاطبین سازمان  به سامانه از طریق فایل EXCEL جهت اجرای هر نظرسنجی
  • درج سوالات جدید یا استفاده از سوالات پیشین در پروژه
  • امكان ايجاد كتابخانه سوالها جهت استفاده هاي مكرر در ايجاد نظرسنجي ها
  • امکان افزودن نوع سوال و الویت بندی سوالات نظرسنجی
  • امکان افزودن گزینه جدید برای سوال
  • پنل ایجاد سوالات مرتبط و فریز شدن سوالات
  • کنترل همزمان فرایند نظر سنجی و کارکرد اپراتورهای تماس
  • قابلیت گزارش گیری (روزانه، به تفکیک شهر و ...)
  • قابلیت ارسال خروجی گزارش به صورت فایل اکسل
  • قابلیت کاربری آسانتر برای اپراتورهای تماس به صورت داینامیک
  • توانایی انجام نظر سنجی های فوری
  • قابلیت استفاده بر روی دستگاه های مختلف با ابعاد و پلت فرم های مختلف (Responsive) و...
  • مدیریت کاربران در سه سطح مدیر،کاربر عادی،کاربر عامل فروش
  • مدیرت ورود بر اساس آخرین تکنولوژی مایکروسافت
  • مدیریت پروفایل و تغییر رمز عبور
  • فیلتر نظرسنجی بر اساس استان و شهرستان
  • مدیریت تخصیص گروه مخاطبین به هر کاربر
  • تعیین وضعیت های نظرسنجی و تعداد هر وضعیت (در حال انتظار،عدم پاسخگویی و ......)
  • مدیرت نقش های سیستم و مدیریت عاملین فروش
  • بارگزاری مخاطبین و کاربران عامل فروش از طریق فایل اکسل
  • مدیریت مخاطبین و قابلیت حذف ،افزودن و ویرایش مشترک
  • امکان جستجوی مخاطب بر اساس کد ،استان وشهر
  • تعیین نوع پروژه و مدیریت آن
  • تعریف پروژه و مدیریت آن
  • تعریف نظرسنجی برای هر پروژه
  • تعیین حد نصاب نظرسنجی (تعداد نظر سنجی های انجام شده جهت اتمام یک نظرسنجی)
  • ثبت تمامی بروزرسانی های سیستم
  • درج سوالات به صورت نامحدود
  • درج سوال به دو صورت تک جوابی و چند جوابی
  • ثبت بانک گزینه ها و تخصیص پویای گزینه ها به هر سوال (امکان حذف  و افزودن)
  • امکان تعیین ترتیب سوالات
  • امکان درج سوالات مرتبط با توجه به پاسخ انتخاب شده از سمت کاربر
  • امکان کپی نظرسنجی در دو حالت با مخاطبین یا بدون مخاطبین
  • امکان گزارش گیری به دو صورت ستونی و pivot
  • امکان برگزاری نظرسنجی برای عاملین فروش، شعب، نمایندگی ها و... بصورت آنلاین
  • تنظیم محل نمایش نظرسنجی در صفحه
  • تنظیم ترتیب نمایش نظرسنجی ها و یا گزینه ها
  • درج توضیحات برای هر نظرسنجی
  • درج سوالات توسط ویرایشگر متن پیشرفته
  • امکان ایجاد گزینه ها به تعداد نامحدود
  • تنظیم تعداد پیش فرض برای هر گزینه
  • امکان تنظیم دفعات شرکت در نظرسنجی توسط هر کاربر
  • شمارش آرا به صورت خودکار
  • نمایش نتیجه آرا به صورت درصد و یا نمودار گرافیکی
  • نمایش تعداد رای دهندگان
  • ذخیره تمام سئوالات و پاسخ ها در سامانه