انتخاب سبک نمایش :

سبک عادی سبک وسیع

سیاست پشتیبانی:

تجربه طولاني به ما آموخته است كه ارائه نرم‌افزار بدون خدمات و سرويس‌هاي مناسب، نيازهاي اساسي مشتريان را حل نخواهد كرد. فناوري اطلاعات، تنها يك خدمت ساده نيست كه پشتيبان كسب و كار باشد، بلكه ضرورتي است كه بخش مهمي از كسب و كار را تشكيل مي‌‌دهد. در دنياي كنوني كسب و كار بدون فناوري اطلاعات اگر امكان ناپذير نباشد بسيار مشكل است. هم‌‌ترازي فناوري اطلاعات با كسب و كار بيانگر ضرورت ارائه خدمات در كنار نرم‌‌افزار است. خدماتي كه حتي ممكن است موجب تحول و تغيير كسب و كار نيز بشوند. رسانه ساز دانش با تكيه بر تجربه و تخصص خود تلاش مي‌کند با ارائه خدمات موثر و كارآمد مرتبط با پروژه‌‌هاي فناوري اطلاعات، موجبات موفقيت سازمان‌‌ها را در اين زمينه فراهم آورد.

عمد‌ه‌ترین نگرانی و خواسته اکثر سازمان‌ها و شرکت‌ها در ارتباط با سیستم‌های نرم‌افزاری مربوط به پشتیبانی و خدمات پس از فروش این محصولات می‌باشد. یکی از نشانه‌های یک محصول قدرتمند، برآوردن نیاز مشتریان است. فروش یک محصول اتمام یک تعهد نیست، بلکه آغاز تعهد است. برآوردن نیاز مشتریان و پشتیبانی از محصول، نه تنها باعث قدرتمندتر شدن آن می‌گردد، بلکه بهترین ابزار برای معرفی و فروش محصول است.

برخی از خدمات پشتیبانی شرکت عبارتند از:

  •  جلسات آموزش حضوری و ارائه خد‌مات مشاوره رایگان

  •  سفارشی سازی محصولات شرکت بنا به نیاز سازمان بصورت رایگان

  •  پشتیبانی نامحد‌ود و رایگان از سامانه های شرکت

  •  ارائه رایگان کلیه نسخ مینور نرم‌افزارها

  • اضافه کردن امکانات خاص مشتری به نرم‌افزار، بنا به سفارش بصورت رایگان

  •  پشتیبانی تلفنی و اینترنتی در ساعات اداری شرکت بصورت رایگان

  •  نصب و استقرار سامانه‌های تحت وب بصورت رایگان

  • و...